Träning i det fria

Denna onsdag var jag minst sagt trött på morgonen visste inte om jag var död eller levande när jag lämnade sängen. Det gjorde inte saken lättare att min princessa låg kvar och fortfarande utövde sin skönhetssömn. Hade igår en tanke på att kanske göre en repris att träna på morgonen men det var inte att tänka på.

Lunchen idag bjöd återigen på böner det är faktiskt inte så dumt som det låter utan det smakar faktiskt ganska trevligt. Jag kan faktiskt rekomendera att prova. Om ni nu får för er att prova börja i liten skala då det annars kan bli jobbigt i början. Slapp dock bönerna till middagen idag då det blev sushi. Jag tror inte att dom serverar bönor till sushi visserligen frågade jag inte på resturangen.

Innan jag skulle fara och dra gammelgäddan var jag på i mitt "andra hem", gymmet. Körde bröst idag eller som vi säger i branchen pectoralis. Förra veckan körde jag ned stång och för att variera blev det hantlar i veckan. Formen kändes hyffsad kanske inte optimal teknik men styrkan finns där.

När jag var färdig var det dax att fiska. Hade tidigare på dagen inhandlat ett spö och lite drag. Linda skulle inte vara med idag utan var och spelade bilbingo. Fiskepartners blec i stället våravapen dragare tjernqvist och karlsson från med crew. Jag "råkade" av misstag kasta upp mitt drag i ett träd. Vad gör man i en sådan knivig situation. Jo man för pumpa lite, bara att klättra upp och hänga tills grenen var kapad. Jobbogt det vill jag lova. Det var kul att träna i det fria eller hur man nu ska uttrycka sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0