Tisdag morgon

Nu är det äntligen ny vecka och arbetet med min blogg kan fortskrida. Skulle ha uppdaterat bloggen i måndags men eftersom detta är en "träningsblogg" till största del även om livet i allmänhet också ska beröras. I alla fall var min träningsmängd inget att direkt skryta med i måndags utan den dagen gick mer i friluftslivet tecken. Var i goda vännerslag i kängsön och gjorde ett tappert försök att fånga fisk. Jag misslyckades dock medans andra både kan skryta med gädda, abborre samt mört.

Idag tisdag har jag redan varit på gymmet och pummet lite. Var med min gode vän Oskar som väldigt sällan eller aldrig bangar på att lyfta lite skrot eller ta en löpar runda. (Oskar kommer ni kanske att få lära känna lite mer senare).
Idag på morgonen körde vi ett rejält rygg pass. Vikterna och tekniken kändes bra. Speciellt bra kändes det på marklyft och frivändning. Får bara så jävla ont i händerna när man tränar rygg.

Ska försöka under eller under en snar framtid lägga in lite bilder och kanske det med lite tur kan komma en uppdatering till under dagen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Duktig pojke!

2008-07-15 @ 10:11:31
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0