Early pumping

Torsdag hade jag en vilodag från gymmet. Försökte ändå att röra lite på mig men inte direkt något som jag vill skryta med. Hade planerat att träna efter jobbet men goda vännerslag och ungänge med min blivande hustru gick före. Vi var i rutvik och la lite kött på grillen. Grillade gris, jag brukar föredra nöt då det är mindre fett i nötkött man måste ju t¨änka på helheten. Jag bjöd min vänner på lite pumping iron godis dvs. lite naturgodis som torkad frukt och nötter.

Idag fredag blev det dock andra bullar med träningen redan tidigt på morgonen. Oskar och jag fattade på torsdagen ett gemensamt beslut att det var en god ide att ses på gymmet fredag morgon klockan kvart i 7 för att träna armar. Förövrigt är armar ett av de passen man mest ser fram emot då man ganska snabbt kan få bra resultat där. Vi körde tre tunga biceps övningar och tre tunga triceps övningar. Kändes bra men inte något klockrent pass formmässigt. Dan kan ju vara svårt att hitta formen klockan 7 på morgonen. Åt min vanliga pumping iron frukost innan jag körde idag. Det börjar bli en kändfrukost i valda kretsar. Efter blev det bara en banan och en gainomax. Sitter nu och väntar på att få äta någon lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0